איך למצוא כלבים גזעיים למכירה

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

ראשית כל, חשוב לומר שאין אנו מנסים לשכנע אתכם שלא לאמץ כלב מעורב. אנו בעד כל סוגי הכלבים – הן מעורבים, והן גזעיים. אך, במידה ואתם רוצים למצוא כלבים גזעיים למכירה, אנחנו פה כדי לעזור לכם להוציא זאת מן הכוח אל הפועל. כדי למצוא כלבים גזעיים למכירה יש לפעול בכמה מישורים ואנו נסביר לכם עליהם.

יתרונות של כלבים גזעיים למכירה

היתרונות בכלבים גזעיים הוא הידע לעתיד. כשאתה בוחר כלב גזעי אתה יודע לאיזה גודל הוא יגיע, מה יהיה מצב הרוח שלו. אתם יכולים לפנות לחנות ממנה תרכשו את הכלב והיא תוכל לתת לכם את כל הפרטים. לאנשים שלא מוכנים להפתעות, או לא יכולים לקבל הפתעות (למשל בגלל גודל הדירה שלהם) הרבה פעמים יעדיפו כלבים גזעיים.

בחירה גודל הכלב

לכל משפחה בית בגודל אחר, ואפשרויות אחרות. כך זוג שגר בדירת שני חדרים, ללא חצר לא יוכל לבחור כלב מתוך סוגי כלבים גדולים. לעומת זאת, משפחה בדירה עם חצר תוכל. לכן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את גודל הכלב.

כדי שתדעו מעט על סוגי הכלבים אנחנו נפרט לכם על שלושה סוגים – סוגי כלבים קטנים, סוגי כלבים בינוניים, וסוגי כלבים גדולים.

סוגי כלבים קטנים

אלו כלבים שבדרך כלל יתאימו לבית קטן ובית עם ילדים. ילדים לא יוכלו לטייל עם כלב גדול וחזק, ולכן אם אתם מעוניינים שהם יוציאו את הכבל לטיול, זה יהיה בעייתי. 

בין סוגי הכלבים הקטנים ישנם את פודל טוי, שיצו, מלטז, צ'יוואווה, טוי רוסי, פומרניין, ג'ק ראסל, פאג סיני, כלב פפיון, וסט היילנד וייט טרייר, תחש, קוקר ספנאיל, כלב רועים שלטי, גרייהאונד איטלקי, פודל ננסי, שפיץ יפני ועוד.

סוגי כלבים בינוניים

אלו כלבים שמתאימים גם לבית קטן וגם לבית גדול. הילדים יוכלו לטייל איתם כי רובם לא חזקים מדי ולא יימשכו את הרצועה.

בין סוגי הכלבים הבינוניים ישנם את הפודל, בולדוג צרפתי, בישון פריזה, מפברוק וולש קורגי, ביגל, בולדוג אנגלי, שיבה אינו, קבליר קינג צ'ארלס ספיינל ועוד.

סוגי כלבים גדולים

כלבים אלו בדרך כלל יצטרכו שטח גדול יותר ולכן מאד מתאימים לבתים עם חצר. עפי שאמרנו, ילדים יתקשו לטייל עם כלב גדול. כלבים גדולים גם טובים לשמירה מפני שפורצים מפחדים מהם במרבית הפעמים.

בין סוגי הכלבים הגדולים ישנם את הלברדור, האסקי סיבירי, רועה גרמני, רועה בלגי, גולדן רטריבר, דוברמן פינצ'ר ועוד. כדי לצפות בכל סוגי הכלבים אפשר להיכנס לאתר כלב נבון, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של גזעי כלבים בכל הגדלים.

אופי ותכונות של הכלב

חשוב שתבחרו כלב שמתאים לאווירה בבית. אם אתם לא רוצים מהומה, תבחרו כלב עם מזג נעים. אם אתם רוצים כלב שמירה, תבחרו כלב שנובח כשמגיעים אורחים. חשוב שתזכרו שהניבוי לא מדוייק ב100% אחוזים אך כן יכול לתת כיוון בבחירה.

דילוג לתוכן