גידול כלבי באסט

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

גידול הוא לא תחום של גידול באסט הונד שיש להתעלם ממנו, במיוחד אם רוצים לשפר את הגזע. גידול כלבי מעצבים, או במקרה זה כלבי באסט, הוא לא עניין גדול כל עוד מקפידים על הכללים והפרקטיקות האחראיות של גידול באסט הונד.

בדיוק כמו בגידול של כל כלב אחר, יש להעריך את כלבי הבאסט לפני הרבייה. זה נכון במיוחד למי שמתכוון לייצר גורים למכירה. על ידי כך, ניתן למזער את הסיכויים לפגמים בגנים וגם בצאצאים.

עובדה אחת שחשוב לזכור היא שלבאסט הונדס יש באופן טבעי נטייה להיות עצלן למדי. מכיוון שהגזע הזה הוא כלב די גדול ודי חשוף, זה אומר שהם מאכילים חופשי וצריכים להיות בתנועה כל הזמן כדי למצוא את נקודות ההאכלה הטובות ביותר. אם אדם לא יכול להיות בטוח שזמנו מושקע כולו בהליכה, אסור להיכנס לגידול הכלב הזה.

על מנת לקבוע אם כל הזמן של האדם מושקע בהליכה, יש לבדוק כיצד הכלב מגיב כאשר הוא שומע את הפקודה "ללכת". לאחר מכן יידע אם הכלב יאכיל חופשי או שיש לצפות להביא בכל פעם שהפקודה נשמעת. בכל מקרה, חשוב לא לתת לכלב להסתובב במעגלים או, במקום זאת, להשאיר אותו ברצועה כדי לוודא שמונעים מהכלב ללכת למקומות שאסור לו ולוודא שניתן לאכוף ציות במידת הצורך. .

אם אדם רכש את הכלב באסט כגור, יש לנסות לקבוע כיצד ניתן לאמן את הכלב בצורה הטובה ביותר. הדרך האידיאלית לאלף כלב היא באמצעות תגמולים. זה נובע מהעובדה שהכלב יהיה יותר מוכן לעבוד אם הוא יודע שיהיה תגמול. אדם יקבל סבלנות וידע מכלביו אם ישתמש בפינוקים כפרס.

באופן כזה, לא יתגמלו את הכלב על חוסר הציות שלו או אולי על להט היתר שלו. אחד יתגמל את הכלב על הציות שלו ואולי על הרוגע שלו. במהלך מפגשי האילוף, חשוב להדגים לכלב שאחראי הוא.

למרות שאפשר היה לייחל שהבאסט הונד היה גזע עקשן של כלבים, יש להיות בטוחים שאפשר לאמן את הכלב להקשיב ולהבין את הנאמר. זה נובע מהעובדה שכלבי באסט הם מאוד חכמים וקשורים לאדוניהם. לפני הרבייה, היה צריך להעריך את האב והאב על ידי וטרינר מומחה. בנוסף, המגדל היה צריך לבחון גם את ההרבעה ואת בריאות הכלבה.

יש לגדל כלבי באסט לאחר כל מחזור, כך שניתן יהיה לשלוט באוכלוסיה ולשמור עליה. על מנת לראות אם הכלבה בהריון, המגדל יצטרך לקחת דגימת דם מהכלב ולבדוק אותה על ידי וטרינר. סימנים מוקדמים של צירים מציינים כאשר מקצוע שבירת המים של הכלב החל להשתנות מנקודתי לרגיל יותר.

ככל שעת ההמלטה מתקרבת, כדאי להצטייד בווטרינר. סימנים מוקדמים של צירים על ידי הכלב מצוינים והזמן שבו זה יהיה גלוי למבט מזדמן.

זמן הלידה הוא בדרך כלל כשעתיים עד שלוש שעות לאחר שהכלב אכל. זה יהיה הזמן שבו הכלב מרגיש חסר מנוחה או שזה יהיה הזמן שבו הוא יתכונן לעשות משהו. חלק מהכלבים אפילו מראים סימני הקלה רק לאחר שעה או שעתיים של צירים, אם כי זה לא קבוע. כדי לתפוס בהצלחה את עמל הכלב, דבר נוסף הוא שהבעלים צריך להקדיש תשומת לב מתמדת לכלב כדי שיוכל להבין מה הוא עושה גם בזמן המשבר של הכלב.

 

דילוג לתוכן