הלילה הראשון של גור כלבים בבית

הלילה הראשון של גור כלבים בבית

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

הלילה הראשון של גור כלבים בבית

לכל מי שאי פעם הכיר את השמחה והציפייה לחכות להביא גור חדש הביתה, אתה יודע איך זה כשאתה סוף סוף מביא את הגור המיוחד שלך הביתה. הלילה הראשון שהגור שלך נמצא איתך בבית עמוס בהתרגשות. לכן עדיף לתכנן מראש כדי שגם אתה וגם הגור שלך ייהנו מהלילה הראשון הטוב ביותר שאפשר ביחד.

לפני שאתה מביא את הגור שלך הביתה ודא שיש לך את כל הדברים הבסיסיים שהוא יצטרך להתמקם בביתך. הדברים האלה צריכים לכלול את אותו סוג של מזון שהוא רגיל לאכול (אתה יכול לעשות כל שינוי בתזונה שלו לאט, מאוחר יותר). הוא יצטרך צלחת אוכל וצלחת מים. רוב הגורים צמאים מאוד כשהם נרגשים אז הקפידו לשמור על קערת המים שלו מלאה.

הגור שלך יצטרך גם מיטה, ארגז, צעצועים וצווארון ללבוש. את כל הדברים האלה אפשר לקנות בו זמנית, או כמעט בו זמנית. קנה כל מה שאתה צריך בבת אחת.

אם אתה יכול, הביאו את הגור הביתה לביתו של חבר ללילה הראשון. זה יעזור במיוחד אם הגור שלך לא שבור בית. צפו בגור שלכם מקרוב במהלך הימים הראשונים ותבחינו איך הוא מסתדר עם שאר הכלבים בבית.

ודא שלגור שלך יש חלל משלו, ארגז נקי ונוח ושיהיה לו נוח בו. המיטה שלו צריכה להיות ליד הדלת (לא בשירותים, אלא קרוב ליציאה) כך שכאשר הוא צריך לקחת הפסקה לשירותים הוא יצטרך לצאת החוצה. אם הגור שלך לא הולך להיות בארגז במשך זמן רב (כמו כמה שעות) שים את הארגז שלו באזור שבו אתה נמצא. גורים נבהלים ומבולבלים אם הם נשארים לבד.

ברגע שהוא היה בארגז שלו כמה שעות, תביא אותו החוצה. הוא ירצה לעשות פיפי אז קח אותו לטיול קטן ואז עודדו אותו לעשות פיפי. כשהוא עושה פיפי, שבח אותו ותן לו פינוק קטן. גורים רוצים לרצות אותך והם יגיבו לחיזוק החיובי שלך. אם אתה חוזר הביתה והוא רטוב אז זה רק אומר שהשארת אותו בארגז יותר מדי זמן. תמיד תכסה את כל הבסיסים שלו.

למחרת בבוקר הביאו את הגור החוצה כדי לחזור על שגרת הפיפי. אם הוא לא עושה פיפי אלא עושה פיפי על השטיח אז תנזוף בו בתקיפות רבה. אתה יכול לקחת אותו בחזרה לחדר שבו השארת אותו ולהכניס אותו לשירותים. אז תן לגור שלך פינוק. אבל אם הוא עושה פיפי על כל הרצפה אז תעביר אותו לשירותים לדקה.

אם אתה חוזר הביתה מאוחר יותר באותו יום והגור שלך השתין שוב על כל הרצפה זה בגלל שהוא נשאר בשירותים יותר מדי זמן. אל תתן לו להתחמק מזה. וודאו תמיד שהוא יוצא החוצה מיד בכל פעם שאתם מגיעים הביתה.

ככל שהוא יתבגר ולמד מה טוב ומה לא – ושפיפי על כל הרצפה לא מקובל – אז הפיפי יפסיק. לגורים יש שלפוחיות קטנות מאוד ואינם יכולים להחזיק אותן לפרקי זמן ארוכים – במיוחד כשהם צעירים.

לכן צריך להוציא אותם החוצה ברגע שהם מוכנים לעשות פיפי. אבל זה לוקח זמן – אז וודא שאתה איתו בבית במהלך השעות הראשונות האלה כדי שתוכל לקחת אותו החוצה מיד. חשוב לדעת גם איך ללמד כלב לא לעשות צרכים בבית, כל אלו פעולות שחשוב לקחת בחשבון לדעת ולהכיר אותן.

חשוב מאוד גם שתתני לגור שלך את כל השבחים והחיבה שהוא צריך ממך כשהוא עושה פיפי בחוץ – בלי להתבכיין, להשתולל או עם חיוך גדול על הפנים – ככה הוא ילמד שמה שהוא עושה נכון. ועם הזמן הוא גם ילמד מה לא בסדר. ככה זה צריך להיות עם הגור שלך – שבחו אותו המון כשהבלתי צפוי יקרה (מה שיקרה) והוא ימשיך לעשות את הדבר הנכון!

 

דילוג לתוכן