למה גורים בוכים בלילה

למה גורים בוכים בלילה

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

למה גורים בוכים בלילה

זה טבעי לחלוטין שגור יבכה כשהוא מופרד מהלהקה או מהבעלים שלו. זו רק זעקה לתשומת לב ולהיות נאהב. עם זאת, מצבים מסוימים עלולים לגרום לגור לבכות ולהפריע למשק הבית שלך. אירועים מסוימים יכולים לעורר בכי של גור.

אירועים כאלה כוללים פחד או פחד פתאומי, פרידה מאם ואחים שהגור לא נקשר אליהם, ורעשים חזקים כמו סופות רעמים או זיקוקים. גזעים מסוימים הרגישים לרעשים חזקים עשויים גם לבכות כשהם מופרדים מבעליהם.

גור הוא תינוק עם תוחלת חיים מוגבלת מאוד. הוא לא מסוגל לעבד אירוע משלו מבלי להתעצבן. כלבים הם בדרך כלל אינטליגנטים ומתעצבנים כאשר הם מרגישים מזלזלים. הגור שלך מבין את העולם דרך הדמעות שלו. הוא יחבר את הדמעות שלו עם דברים טובים או רעים שקורים לו.

האחריות של מציאת גורים למכירה שעונים על הצרכים הרגשיים של הגור שלך אינה קשה מדי. מגדל מוסמך יכול לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי הכיוון הטוב ביותר ללכת. תרצה לשקול את גזע הגור שלך בעת בחירה. סביר יותר שגור טוב יותר יתאים יותר לאורח החיים שלך.

אם אתה מודע למקרים כלשהם שעלולים לגרום לבכי של הגור שלך, זכור אותם. אם הגור שלך מנחם את עצמו, ייתכן שהוא חווה חרדת פרידה. זה עלול לגרום לגור שלך לנבוח ולהתבכיין כאשר אתה משאיר אותו לבד. גור שמנחם כלב אחר או בן אדם הוא בדרך כלל בן לוויה רגוע ומוכן. מאוימים על ידי ילדים גסים או רועשים, למשל, עלולים להיות מתגוננים או פשוט חרדים מכדי לרצות.

אם אתם שוקלים למצוא גור שבוכה בלילה, שקול כל אחת מהאפשרויות. בדוק אם יש סיבה פיזית לבכי. בדוק אם יש לזה גם סיבה התנהגותית. גור שנכנס לפאניקה כשאתה עוזב אותו לבד עלול להגיב ללחץ. לפעמים גור יבכה בלילה כי הוא סובל מכאבים.

לעתים קרובות גורים יבכו בלילה בתגובה למשהו שהם תופסים כמפחיד. ככל שגורים מתבגרים הם יפתחו לעתים קרובות פחד מרעשים חזקים. זה נקרא לעתים קרובות פחד מתוק. הווטרינר שלך עשוי לעזור במשהו כדי לעזור להפחית את הפחד של הגור שלך מרעשים חזקים. בנוסף, כחלק אילוף גורים ניתן להבין מהן הסיבות בגללן הגור מילל ובוכה בלילה.

סיבה אפשרית נוספת לבכי הלילה של הגור שלך עשויה להיות סיבה רפואית. פעילות גופנית חריגה, כאב או צליל מוזר עשויים להיות אחראים. אם הגור שלך מנסה למשוך ממך תשומת לב או פשוט לא ישן כל הלילה, דבר עם הווטרינר שלך.

התבונן בהתנהגות הגור שלך. יכול להיות שהוא מנסה להגיד לך משהו. ללמד אותך לקרוא את התקשורת שלו היא נקודת התחלה טובה. כמה גורים בוכים לא מנסים להרגיז אותך. יכול להיות שהם פשוט צריכים קצת יותר תשומת לב.

לפני אימוץ גור חשוב לקרוא את המרכיבים של כל מוצר שאתם חושבים לרכוש. אם מזון הגורים מכיל חומר מזיק לבריאות הכלב שלכם, שקול מותג אחר עד לפתרון הבעיה.

לבסוף, התבונן בהתנהגות הגור שלך במהלך היום. רוב הסיכויים שהוא יהיה גור רגיל לאורך כל היום. אם הוא מציג סימני מצוקה כלשהם, בדוק אם אתה יכול לתקן את המצב. גם אם הגור שלך נראה בסדר במהלך היום, אם הוא מתחיל לבכות בלילה הוא עשוי להצטרך לראות את הווטרינר.

הווטרינר יוכל לאבחן כל בעיה רפואית. אם הגור שלך ממשיך לבכות, אולי תרצה לדבר עם מומחה גורים. הם יכולים לקבוע אם הגור שלך סובל מבעיות רפואיות או צרכים מיוחדים.

דילוג לתוכן