מידע על כלבי פומרניין

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

כלבי פומרניאן הם קטנים, רכים וחמודים. הם גם אחד הגזעים הפופולריים ביותר בעולם. כלבי פומרניאן הם מזן של קבוצת כלבי הצעצועים שגודלה לראשונה בפומרניה ומכאן שמם. הפרווה של פומרניאן הוא בדרך כלל בצבע שחור ושזוף, או אדום כהה ולבן, עם שינוי מסוימת בין הצבעים הללו כמו גם צבעים אחרים כגון סייבל או חום. הפרווה  של כלב זה בדרך כלל קצרה ודחוסה עם פרווה תחתונה רכה.

ההיסטוריה של כלבי פומרניין

כלבי פומרניאן הם גזע קטן של כלבים שמקורו בגרמניה. הם גידלו להיות כלבי יוקרה, ומצטיינים בהיותם כלב ביתי הטוב ביותר אי פעם. כלבי פומרניאן ידועים בפרוותם העבה והרכה ובעיניים הגדולות. הם מגיעים גם במגוון צבעים כולל שחור, חום, אדום, כחול, לבן, שמנת ועוד! כלבי פומרניאן הם גזע קטן של כלבים. הם גודלו במקור בפומרניה, שהיא כיום חלק מפולין וגרמניה. 

תכונות של כלבי פומרניין

כלבי פומרניאן ידועים גם בתור "כלבי שלג" מכיוון שיש להם פרווה עבה כזו שיכולה לשמור על חום גופם גם בימים הקרים ביותר. כלבי פומרניאן הם בדרך כלל ידידותיים מאוד ויכולים להסתדר בקלות עם בעלי חיים אחרים ובני אדם. הם בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים חיית מחמד שקל לטפל בה ואינה זקוקה לפעילות גופנית רבה. כלבי פומרניאן הם גזע של כלבי צעצוע. הם נקראים לעתים קרובות "שפיץ", אך מונח זה אינו נכון. הפומרניאן קרוי על שם האזור בו גדל, פומרניה, כיום חלק מפולין. הפומרניאן הוא אחד מגזעי הכלבים הקטנים ביותר ומשקלו בדרך כלל 2-6 ק"ג (4-14 פאונד) ומתנשא לגובה של 7-10 אינץ' (18-25 ס"מ) בשכמות. הפרווה יכול להיות כל צבע או שילוב של צבעים, עם דוגמאות רבות ושונות כגון שחור ושזוף, אדום ולבן, חום ולבן, או אדום או שחור אחיד.Pomeranians גדלו במקור כדי להיות קטנים מספיק כדי להתאים להיות כלב ביתי. כלבי פומרניאן הם לא רק מקסימים ורכים, אלא גם אינטליגנטים ושובבים. לכלבים האלה יש הרבה אנרגיה ואוהבים להיות ליד אנשים. הם לא מצליחים להיות רגועים כשהם נשארים לבד לפרקי זמן ארוכים. כלבי פומרניאן הם קטנים, קומפקטיים וחמודים. הם חיות מחמד נהדרות עבור אלה שגרים בדירות או בבתים קטנים עם שטח חצר קטן. הפרווה של פומרניאן ארוכה ורכות, מה שגורם להם להיראות אפילו יותר מקסימים! כלבי פומרניאן הם קטנים, רכים ומקסימים. הם גם מאוד ידידותיים ואינטליגנטיים. זה הופך אותם לחיית מחמד אידיאלית עבור אנשים שרוצים כלב לא גדול מדי אבל עדיין רוצים כלב שיהיה החבר הכי טוב שלהם, למידע נוסף היכנסו לאתר של חברת פומרניין ישראל >> https://pomeranian-israel.co.il/

דילוג לתוכן